Näytetään tekstit, joissa on tunniste gig. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste gig. Näytä kaikki tekstit

maanantai 16. kesäkuuta 2014

Girugamesh 11.6.2014 @ Nosturi

Girugamesh 
11.6.2014 || Nosturi

Mentiin w./ Noora jonottamaan puolituntia ennen ovien avaamista, oli kyllä taas sekin ennätys.
Sää suosi kerrankin jonottajia. Oli lämmintä, aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta. Kerrankin Nosturi oli ihan jees jonotuspaikka, jossa olisi voinut kauemminkin jonottaa. Yleensä meren takia Nosturilla saa hytistä kuollakseen, ennen kuin pääsee sisälle. Ihmisiä oli tälläkin kertaa mukava määrä odottamassa bändiä. Jono kiemurteli meren viertä pitkälle saakka, muttei se jonottajia tuntunut haittaavan. Pääsimme ajallamme sisälle, veimme tavarat narikkaan ja siirryimme suurien ostos jonojen takia suoraan saliin. Salissa mentiin korokkeelle istumaan, odottamaan keikan alkua. 

En muista settilistaa, mutta meno oli reipasta kokoajan muutamaa biisiä lukuun ottamatta. Satoshi ja Nii oli yhtä energisiä, kuin 2011. Myös Ryo heilui rumpujensa takana energisesti, sekä Shuusta välittyi energisyys. Girugamesh oli siis palannut yhtä energisenä, mitä oli viimeksi lähtenyt. Esitys oli minun mielestä kokoajan hyvin menevä, että mukavan vauhdikas. Salissa oli tukahduttavan kuuma, jonka vuoksi tahtia piti pitää vähän rajallisena. Ilman kesän kuumuutta olisi luultavasti voinut bilettää astettakin rajummin, mutta eiköhän tämäkin biletys porukalle kelvannut. En voisi sanoa, että Girugamesh olisi näiden vuosien saatossa huonontunut, ehkä asteen parantunut jopa uusien biisien kanssa? Oli mukavaa päästä todistamaan tätä keikkaa, siinä ajatuksessa, että pääsi jälleen katsomaan vanhaa tuttua bändiä. On ollut niin paljon pikku bändejen keikkoja, että tekee ihan hyvää välillä päästä fiilistelemään vanhempien bändien kanssa. 
Keikasta mulla ei oikeastaan ole mitään erityisempää sanottavaa. Girugamesh veti hyvällä menolla keikan läpi, jättämättä jälkeensä minkäänlaista syytä valitteluun. Nyt voimme jälleen jäädä hyvin mielin odottelemaan Girugameshin paluuta takaisin Suomeen. 

 Before

After

Päätin ehostella ostettua t-paitaani vähän uuteen uskoon, jeij. 

torstai 24. huhtikuuta 2014

この翼 僕も飛べるのかな?



Solen skiner och ........... 
joo, siis oli kyllä aivan mahtava päivä ilman suhteen. Aurinko porotti, linnut laulo ja kesä teki tuloaan.
Okei, jos pääsisin nyt aiheeseen ...... heidi.n ja In shade keikkapostaukseen ! 
(lue: en jaksa väsäillä kunnon raporttia ........ yyyyh )


Oikein aurinkoinen kuva, mitä, jopa hymyilen kuvassa, mitä  .....
okei. Ööh. Lagailtiin Nooran kanssa koko jonotusaika ympäri kaupunkia.
Täytyy kyllä myöntää, että oli parhain pitkäperjantai ehkä ikinä ! 
Meijän piti jonottaa, mutta meijän nää jonottamiset aina jää ja jäädää lagaa puolitiehen .....
ehkä me joskus löydetään ittemme jonosta saakka aikasemmin kun tuntia ennen ....

Jeeeesh, olin innoissani molempien bändien keikoista, mutta jostain syystä ääöä.
Jostain syystä In Shaden meininkiin en päässyt mukaan, vaikka keikka oli kieltämättä hieno.
Miehet vetivät jälleen hyvin, kuten aina ennenkin, vain toisella nimellä.

Heidi. oli mukava yllätys. Ainakin Yoshihikon osalta mm .. laulaja olikin yllätävän pirteä tapaus.
Tykkään aina yllättyä pikku bändeistä, koska niistä ei oikeastaan ikinä voi tietää. 
Rumpali Kiri oli suloisen hurmaava tapaus, joka aina hymyllään sai hymyilemään. 
(hymyilinkin typerästi puolet keikasta mmmm......)

Äsgdhjkl ..... keikka oli kiva, yllättävän riehakas, mutta ehkä vain itselle ei niin kolahtanut.
Mukava keikka, mutta mutta mutta niin ..... ei sydäntä mukana vienyt, hähä. 

Girugameshin keikkaa odotellessaa, yaayaaa.

maanantai 14. huhtikuuta 2014

ADAMS @ Gloria 11.4.2014


ADAMS @ Gloria 11.4.2014

It's just something I want, it's just something I want, 
will I be happy with more than enough?

It's just something I want, it's just something I want, 
will I be happy with just one touch?

Mentiin Nooran kanssa mäkkiin, oleiltiin siellä niin kauan, ettei tarvinnut jonottaa.
Meijän piti jonottaa, muttei jonotettu niin hyvän sään ansioista ..

Päästiin sisälle kylmästä sateesta, Karmia aloitti ja mm .. 
En ehkä tuu vaa ikinä pitämään siitä bändistä, anteeksi.
Okei, onhan ne muutamat biisit ihan okei settiä, mutta näääh .... 

Siirryttiin yleisöön Karmian lopettaessa, oltiin sivulla ekassa rivissä.
Tykkään niin paljon Gloriasta, koska siellä näkee melkeinpä aina lavalle .. ♥
Ei tartte miettiä näkeekö, vaikkei jonottaisikaan koko päivää. 
Okei okei okei .... Shota tuli sähläilemään ennen keikan alkua lavalle jotain .. hurr.


Kello löi puoli yhdeksän, kun ADAMS asteli lavalle kahden miehen voimin. 
Adam ja Shota, Adam oli niin .. hmm .. kaunis ? 
Ja ihailen todella sen miehen pokkaa alussa, ettei sen kasvoilla värähtänyt pienintäkään ilmettä, vaikka yleisö oli innoissaan, huusi, nauroi, taputti ... mutta mies pysyi niin tyyninä ja ilmeettömänä.

Shota hyppi, pomppi, kannusti yleisöä liikkumaan. Adam teki saman.
En ehkä unohda ikinä sitä hymyä sen miehen kasvoilla, kun sai tahtomansa läpi.
Hymyilin typerästi kahdelle miehelle, jotka kietoutuivat välillä yhteen kehoillaan.
Adam nosteli paitaansa, ja flirttaili yleisön kanssa.

Miehet tuntuivat nauttivan Suomessa olosta.
Keikan jälkeen oli nimmaritilaisuus .. ; ;



 Yaa, ostin tälläset hienot kuvat, jotka söi lompakkoa mukavasti mutta ynnn ; ;



Musta tää keikka oli mukavaa piristystä erillaisuudellaan muiden keikkojen keskellä, 
ei ehkä parhaimmistoa, mutta ehdottomasti idealtaan yksi parhaimmistoa !

Menisin mielelläni katsomaan uudestaan .. : )

keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Miyavi 16.3.2014 @ Circus

Miyavi 16.3.2014 @ Circus

Olin Essin ja Nooran kanssa Miyavin keikalla, jonotettiin ehkä joku tunti? 
Oltiin VIP-lippulaisia, joka sisälsi; tapaamisen artistin kanssa, kuva artistin kanssa ja julisteen (+nimmari).
 Aikataulu oli taas myöhässä, puolisen tuntia? 


Keikka alkoi hieman myöhässä, mutta uskollisia faneja ja yleisöä ei näyttänyt haittaavan asia, kun itse artisti asteli lavalle. Yleisöstä saattoi huomata ensimmäisen biisin aikana, että pihalla oli seisty useampi tunti pakkasessa. Miyavi otti tilanteen ja salin haltuun, sillä jo toisen biisin aikana yleisö alkoi lämmetä ja ihmiset alkoivat olla mukana. Keikka pyörähti käyntiin day 1 biisillä, yaaaaaaaa. ♥


Keikka jatkui energisesti, pirteästi ja yleisö oli kokoajan mukana esityksessä. Artisti ei yksin esiintynyt, vaan yleisö oli hänen kanssaan. Koko Sali oli yhtenäistä. Energinen meno laantui hetkeksi, miyavin tuodessa esille kolme vuotta sitten sattuneen tsunamin Japanissa. Hän oli samaisena vuotena, juuri niihin aikoihin lähdössä maailmankiertueelle ja hän teki päätöksen lähteä. Jättäen perheensä, sukulaisensa ja tuttavat Japaniin, ilman minkäänlaista tietoa siitä tulisiko uusi tsunami.
Sen jälkeen keikka jatkui jälleen pirteänä, artistin puhuessa melkein jokaisen biisin välissä sujuvalla englannillaan kaikenlaista.

Keikan jälkeen normilippulaiset lähtivät pois keikkapaikalta, jonka jälkeen VIP lippulaiset jaettiin kymmenen hengen porukoihin. Porukassa mentiin artistin luokse, otettiin kuvat, käteltiin, saatiin nimmarilappuset ja julisteet, jonka jälkeen ilta olikin ohitse.

DAY 1 
STRONG 
Hell No/Chase It 
JUSTICE 
Secret 
CHILLIN' CHILLIN' MONEY BLUE$ 
SELFISH LOVE 
Please, please, please. 
Kimi ni Negai wo 
Guard You 
Cry Like This/No One Knows My Name 
GANRYU 
SURVIVE 
FUTURISTIC LOVE 
Horizon 
Encore:
Subarashikikana, Kono Sekai -WHAT A WONDERFUL WORLD- 
Ahead Of The Light 
WHAT'S MY NAME? 


Ahh ... ja mitä voin sanoa, miyavi on miyavi. Sitä tietää keikalle mennessä jo, että illasta tulee unohtumaton.. 
Miyavi on yksinkertaisesti artisti, jota aina odottaa takaisin .. kuin kuuta taivaalta.

Toivottavasti herra jaksaa tourin hyvin loppuun saakka, sillä kestäähän se kesään saakka !


maanantai 16. joulukuuta 2013

EAT YOU ALIVE 15.12.2013



EAT YOU ALIVE 15.12 2013

Mentiin Nooran kanssa jonoon viiden jälkeen. Yllättävän paljon oli jo porukkaa, vaikka itse luulin, ettei keikka vetäisi paljoa porukkaa. Musta se aika meni todella nopeasti odotellessa ulkosella, jonka jälkeen päästiin sisälle lämpimään ! Siellä odotettiin puoli kahdeksaan, jonka jälkeen alkoi tapahtua. * ^ *


Oltiin kolmannessa rivissä, wiii. EYA ilmestyi lavalle ja heti alkoi jäätävä moshaus biisi, joka sai huvittuneen naurahduksen huulilta. Vei hetken, tovin, tai toisen, että pääsi mukaan siihen menoon. Mutta nopeasti sen miehet sai aikaan, jotka heiluivat lavalla levottomasti. Ryohei (kitara) edessä oli aika taivas, haha. : D Yllätyin heti ensimmäisen biisin aikana, kuinka yllättävän suloinen ja hellyyttävä Hiro (laulaja) oli. Se oli aivan erillainen mitä oli antanut videoilla, tai kuvilla olettaa. Hiro oli pieni, suloinen, ylipirteä. Hassu. 

Oli myös ilo huomata, ettei EYAn musiikki ollut lainkaan sellaista, millaisen kuvan olin saanut. Nää on niistä harvoista keikoista, kun sekuntti sekunnilta uppoat enemmän ja enemmän menoon mukaan, etkä lopulta erota lattiaa katosta. Sä oot aivan menossa mukana, etkä voi pysähtyä. Okeiokei jatkakaamme. : ) 

Keikka jatkui pirteällä meiningillä. Jäsenet kannustivat kokoajan hyppimään, aina uudestaan ja uudestaan. Täytyy kyllä kehua miesten tapaa ottaa fanit kontrolliin, sekä sitä kuinka läheisiä nuo olivat fanien kanssa. Oon nyt varmaan jo neljällä keikalla kokenut tän saman, mutta ... myös tällä keikalla piti istua alas. Se oli ilo huomata, koska se on aina yhtä jännittävää ! Sen jälkeen jatkettiin pitämällä hauskaa, jossain välissä tuli pari rauhallisempaa biisiä, mutta meno jatkui hyppimisellä, huutamisella, riehumisella. 

Fanit tuntuivat olevan kokonaan esityksen kahleissa, vaikkakin sekaisin, silti hallinnassa. Ryohei hoiti hyvällä englannin kielellä puhumisen, viimein komentaen meitä muodostamaan ympyrän. Siinä vaiheessa kyllä kieltämättä pelotti, koska wow .. : D Se oli outoa, pelottavaa, mutta luotti loppujenlopuksi siihen, että kyllä siitä kivaa tulisi. Meijän tosiaan piti lähteä juoksemaan salia ympäri, luvalla sekoilla vielä hieman enemmän. Juostiin puolikas ympyrä, jonka jälkeen tajusinkin olevan eturivissä toisella puolella salia ... Shoyan (kitara) ja Kenjin (basso) puolella. 


Biletys jatkui, kuin viimeistä päivää. Viimeistä kertaa tämän bändin kanssa. Mutta kukaan ei antanut sen haitata. Encore pyörähti käyntiin, vauhdikaalla menolla jatkettiin. Täytyy kyllä myöntää, että hauskaa oli myös se kuinka piti aina välillä pitää huoli jäsenten soittimista, kun ne oli kolhia vähän väliä faneja, kun ne vähän innostui faneistaan. Mutta se on hienoa huomata tälläistä innokkuutta! : D Keikka lähestyi liian nopeasti loppuaan ja vaikka toista encorea huudettiinkin, sitä ei tullut .. *sobsob*


Mulla on ollut nyt kolme viikkoa peräkkäin keikat; nosturilla, circuksella ja glorialla. Täytyy vain sanoa, että aina on yhtä turvallista palata glorialle. Tuttujen ihmisten ja tutun keikkapaikan pariin. Se on rauhoittava tieto, kun saat olla kuin kotona. Glorian sali omistaa niin paljon muistoja, että voisin haluta muutaman muistinauhan sieltä vaikka mukaani. 

Mitä mieltä olin keikasta? Aivan mahtava, yllättävän hyvä. En osannut odottaa tätä, eikä ilmeisesti moni muukaan. Nää miehet tuli ja varasti salakalavasti sydämen, vaikkei niiden pitänyt. Koska ei ne ois saanut, koska näähän oli samalla myös hyvästit tälle bändille. On turha edes toivoa, että ne palaa, koska ne ei palaa. Mutta sitä suuremmalla syyllä täytyy muistella näytä hyviä muistoja, jotka ne meille antoi ! Hiro oli siis todella yllätys, aivan ihastuttava. ; ; Ryohei oli ihana komistus. Kenji ja Shoya oli myös todella ihania ... oli ihana vain eksyä niihin tummiin silmiin ja hymyillä. Rumpali Makoto oli myös veikeä !


Rakastuin tähän bändiin näiden muutaman tunnin aikana, enkä lakkaa rakastamasta, vaikka tiedän etten nää niitä enää koskaan. Koska ne anto mulle paljon hyviä muistoja, en voi lakata kiittämästä. Kiitos. Kiitos, että tulitte vielä tänne viimeisillä metreillänne ! Kiitos jrocksuomi, että teitte tästä mahdollista, jälleen kerran ! 

ps. nää ostin *^*

haha .. varmaa hajoan oikeasti jossain vaiheessa ikävään, mutta tänä iltana ei ole sen aika..

maanantai 9. joulukuuta 2013

BRING ME THE HORIZON (UK) 8.12.2013

BRING ME THE HORIZON (UK) 
PIERCE THE VEIL (USA), SIGHTS & SOUNDS (CAN)
8.12.2013

Eilen oli jälleen hieman erillaisempi keikka, mihin oon tottunut, ahamn ... Menin Jennin ja Juhon kanssa paikan päälle, jonotettiin vähän yli tunti ja sitten päästiinkin jo sisälle, hur wi. Musta oli pelottavaa mennä Circukseen. Mun teki häijyä mennä sinne saliin ja tajuta, että Syyskuussa oli hieman eri bändi lavalla. Jenni saikin mut repiä saliin, mutta onneksi sain karistettua sen ajatuksen nopeasti pois päästä. 

 Sights & Sounds aloitti ensimmäisenä, joskus kahdeksan pintaan? Muhun se ei uponnut millään tapaan, olin vaan todella järkyttynyt äänen voimakkuudesta. Koko sali tuntui pomppivan, ja sydän oli täysin musiikin armoilla. Se esitys kului nopeasti, ja sitä seurasi pieni hetki odotus.

Pierce the veil aloitti varttia vaille yhdeksän, ja wääääää .. olin kuunnellut niitä kyllä tubesta, mutta saatoin vahvistaa keikalla, että todellisuudessa olin hurahtanut vain yhteen biisin. Koko muun keikan olinkin ihan "hablahabla, mitä tehdään?", sillä välin myös ehdin liikaa ajatella sitä totuutta, että the GazettE todella oli ollut siinä samassa salissa muutama kuukausi takaperin .. hyr. 


Ja sitten vuorossa oli vihdoin ...... BMTH ; ; ♥ 
Ne aloitti joskus kymmenen pintaan ja aaah .. kun ensimmäinen biisi kajahti ilmoille, musta tuntu, että olisin voinut heti purskahtaa itkemään. Settilista on jälleen kaukana muistista, mutta aaaaaaaah ... en tiedä mitä sanoa. Mun korvissa soi vieläkin, mutten jaksa välittää. En vain pääse yli siitä, kuinka Olin ääni ja sanoitukset saa koko kehon aavalle merelle. Ja nyt, kun se musiikki pauhasi sellaisella voimalla ympäri salia, niin se oli jotain täydellistä. 

Mun pitää vaa sanoa, kun en näihin tän kaltaisiin keikkoihin oo tottunut, että pitit, missä ihmiset juoksee ringissä toisiaan päin niin ... hyi. En tajua miten jotkut haluavat sellaista harrastaa, koska kaikkiin sattuu. Pitissä olijoihin, sekä myös niihin, jotka ovat pitistä ulkopuolella. Onhan se kiva, että jotkut tykkää, mutta .. hyr. Okei, olihan diruissakin silloin pittei, mutta tuolla se nyt oli ihan yleistä. Muille kivaa ehkä, mutta itse pelkäsin kyllä henkeni puolesta, kun viereen tulee pitti, etkä sä pääse mihinkään seinän ja sen pitin välistä pakoon. 


Ei mulla oikeastaan oo mitään sanottavaa ... keikkapaikka oli jälleen yhtä syvältä kuten aiemminkin, sekä suomalaiset ihmiset vaan voisi parantaa käytöstapoja. Taas oli narikassa kauhea töniminen ja huuto, että hänen ja hänen pitää päästä narikalle, kun mm, kaikkihan sinne haluaa. Ja vielä aikuiset miehet, huh huh. 

Sekä pakko kyllä sanoa niistä kameroista, että ihan raivostuttaa kattoa niitä kameroita/kännyköitä joka puolella ... Varsinkin, kun harva niistä kuvista oikeasti onnistuu, joten olisi paljon mieluisampaa, että ei tarttisi kaikkien ihan koko keikkaa kuvata videolle. : ))) (ehkä oon vaa tottunut, ettei keikoilla saa kuvata ..)


Menisin kattomaan bmthta kyllä uudestaankin, jos saisin mahdollisuuden. 
Mutta mieluiten kyllä parvelta .. (krhm olenko tulossa vanhaksi ._.)

wiii, noi ostin ♥

keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Black veil brides 26.11.2013


only finnish ssry 

BLACK VEIL BRIDES 
26. Marraskuuta -13

Kaikki meistä muuttuu, ja niin on muuttunut myös tämä mies, jota viimein pääsin eilen kattomaan. Yritän pitää tän postauksen siistinä, ilman turhia hehkutuksia, mutta varoituksen poikanen, että hehkutusta on ilmassa. 

Kyse on siis black veil brides bändistä, jonka piti jo huhtikuussa tulla Suomeen, mutta touri jouduttiin siirtämään. Jos aloitan nyt sepottamalla lyhyesti ja ytimekkäästi, että joo .. oon hehkuttanut Andyy vuosista nakki ja muussi. Alle kymmenen vuotiaan ellen aiemmin? Hmm? Mulla oli hirveä emobuumi ja olin ihan whii, hei aivan mahtavaa. Nooh, Andy tuli silloin usein vastaa nimellä Andy Six. Söpö pikku emopoika, josta oli kyllä jäämiä eilisellä keikalla, mutta mieshän siitä on tullut ! haha. : ) Eli joooo ...... mun taival black veil bridesin kohdalla on pitkä, sekä tunteikas (lue: todella tunteikas aahaha : D ) Odotin ihan innollani, että pääsen näkemään Andyn, mutta sen lisäksi olin myös innoissani itse keikasta ja siitä, että viiiiihdoin pääsisin katsomaan jotain .. mm erillaista? 


 olo oli tällänen ulkona kylmässä meri tuulessa  . .

Eliikkäässs, voin alottaa valittamalla vähän asioista. Keikka oli tosiaan loppuunmyyty, joten populaaria oli. Ja vähän liikaakin (vai oliko sittenkään). Päästiin sisälle, niin lämppäri alkoi soittamaan melkein heti, kahdeksalta. Yritettiin Jennin kanssa päästä katsomaan, mutta raaka totuus pamahti päin naamaa, kun nosturin käytävät oli täynnä ihmisiä. Ihmiset, jotka on käynyt nosturilla, tietää, että sali on useiden portaiden päässä ja sinne menee käytävä ja noh .. tällä kertaa ihmiset oli käytävässä saakka, koska sisään ei päässyt. Yritettiin mennä, mutta koettiin, että joo, eiköhän oo parempi nyt antaa olla. Mentiin aulaa istuskelee, yritettiin päästä vessaan, mutta siihenkin vain saatiin toteamus ; jonottakaa vessoihin. Eipä paljoa tarttenut jonottaa vessoihin, jotka oli salissa, ihmisten takana. Käytiin lopulta K-18 baarin puolella vessassa, vaikka sekin oli pienen taiston kautta syyllä; miksemme käytä salin vessoja. Jotenkin tuntu, ettei kukaan järkkäreistä tiennyt todellista tilannetta, vaikka nekin siellä kokoajan ramppas. Mm. Noooooh. Istuttiin sitten yhdeksään saakka, kunnes itsellä meni raja yli ja päätin, että joo nyt riitti, että mennää tai lähdetään, joten mehän mentiin. Ihmiset oli ilmeisesti työntynyt massan läpi peremmälle ja kolmannella yrittämällä pääsi solutautumaan ihmisten sekaan niin, että näki ihan hyvinkin lavalle ! Onneksi. 25€ on vähän keikasta, mutta paljon, jossei edes saliin pääse sisään. Ilmeisesti kuitenkin tässä oli takana se, mitä itsekkin epäilin heti massan nähtyäni ; ihmiset oli kaikki jäänyt sivulle, joten kaikki, jotka yritti edes päästä läpi, ei päässyt, tai edes yrittänyt päästä. En nyt sano, että siinä oli pari riviä massaa, vaan sitä massaa oli niin, ettei näkynyt edes tyhjää tilaa, vaikka todellisuudessa se perä oli ihan tyhjä. En tiedä minkä syyksi laittaisin asiaa; ihmisten, jotka eivät viitsinyt antaa tilaa, taikka siirtyä oviaukon tieltä, vai liikaa myytyjen lippujen puolelle vai huonosti suunnitellun nosturin painolle. Hassua, ettei kuitenkaan järkkäritkään infonnut, että tilaa on vaikka muille jakaa, vaikka siitä valitettiin useampaan otteeseen. Tämä kävi vasta ilmi, kun vastasi valitus mailiin. Hassua.


Mut joo, me päästiin sisälle ! Ja se oli pääasia. : D 
Keikka pyörähti nopeasti käyntiin, enkä tosiaan mene sanomaan mitään settilistasta, koska uudet biisit kulkivat ohi korvien, enkä tunnistanut niistä yhtäkään. Oli todella outo tunne, kun bvb asteli lavalle ja hetkessä myös Andy oli lavalla. Jotenkin koko maailma kiepsahti vähän ylös alaisin. Emmä ikinä olettanut sitä näkeväni, outoa. Mutta siinä se oli ... ♥ En oo varma oliko se eka vai toka vai monesko biisi, kun kitaristi Jinxx alkoi soittamaan viulua ja aahm ........ oisin voinut juosta taivaaseen. Todella. En olisi odottanut moista, vaikka omistankin uusimman levyn, mutta huhuuuh. Oliko ees täydellistä kun raskas musiikki soi kovalla taustalla ja siihen lisätään kaunis viulu, komealla soittajalla. Ahihih, täydellistä. ♥ 

2:10 eteenpäin kun kattelee, niin whiii, siitä saa vähän makua eilisestä viuluilusta *^*

Aaah ... en tiedä. En oikeastaan tiedä mitä sanoa. Olin vaa niin iloinen, kun ne miehet oli siinä lavalla. Olin niin iloinen, kun sain kuunnella sitä musiikkia livenä ja nähdä ne livenä. En ollut odottanut niin täydellistä kokemusta, mutta se oli enemmän. Ja taisin rakastua Ashleyhin ... hupsista. Mies oli kanssa itse täydellisyys, mmm. Pää ei olekkaan tänää hokenut muuta kuin Ashley Ashley Ashley ja se on hassua, koska harvoin kukaaaaaaaaaa valloittaa noin mun päätä .. : c 


En varmaa osaisi muuta, kun hehkuttaa lisää, lisää ja vielä vähän enemmän. Se keikka oli aivan uskomaton, uskomattomilla ihmisillä, uskomattomalla bändillä ja musiikilla. Kaikki oli niin ... hassun uskomatonta. 


Kattokaa nyt tätä kaunokaista ; ; ♥


Pitäiskö mun vielä sanoa jotain järkevää, hmmmmmmm.
Keikka oli uskomaton ja kaikki jotka jättivät tulematta .... säälin teitä. 
Asdfghjk ... koska oon heti juoksemassa uudestaan keikalle, kun ne palaa. ♥

In the end
As we fade into the night (woah oh oh)
Who will tell the story of your life (woah)
And who will remember your last goodbye (woah oh)


ainiii .... Ashleylla oli hassu harrastus heitellä plekui mielin määrin♥


...
         ...  ♥

paituli !