torstai 26. joulukuuta 2013

Thnks Fr The Mmrs


 näyttääpä se jo pölyseltä ...........

S3

Mä oon yrittänyt useasti aloittaa tekstiä tänne, mutta oon keksinyt aina parempaakin paremman tekosyyn lykätä. Oon aina jäänyt jumittamaan tekstiin, miettinyt mitä mun kuuluu tai täytyy sanoa. Tuntuu, ettei mulla olisi edes mitään sanottavaa. Yritän miettii, mitä ennen oon kirjoittanut, enkä pääse mihinkään johtopäätökseen. Kirjoittamista kaipaan, sen tiedän ja ehkä se on yksi niistä tekijöistä, minkä takia yhä yritän tässä teille jotain tarinoida. Blogin pitäminenhän lähtee omasta innokkuudesta, mm. 

Selviydyin kaikista teoriatunneista, selviydyin jotakuinkin koulutehtävistä ja jee, nyt on loma. 
Mitä meinaatte tehdä lomalla? Itsellä ei ole oikeastaan minkäänlaisia suunnitelmia. 


Meijän Meevi toivottaa jouluja kaikille ! 
Yritän tässä lomalla kerätä intoa kirjoittaa taas, byeeeee ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti